کرمان با همت مردم و خیرین می‌تواند نیاز بیماران را در استان تأمین کند

استاندار کرمان در مراسم گرامیداشت «روز یاس»:

کرمان با همت مردم و خیرین می‌تواند نیاز بیماران را در استان تأمین کند

محمدعلی طالبی، استاندار کرمان، در مراسم گرامیداشت «روز یاس» با اشاره به خدمات مرحوم رضا بهرامی و همراهان او در عرصه خیریه، تأکید کرد: سه یار کریم به تمدن کرمان هدیه شدند و کوچک‌ترین مسئولیت ما پس از ایشان، تداوم راهشان در امور خیریه و تسهیل مسیر رسیدگی به بیماران نیازمند و خانواده‌های آن‌ها است.

به گزارش کرمان‌نو، استاندار کرمان افزود: استان ما منابع اقتصادی و ظرفیت‌های اجتماعی قابل توجهی دارد؛ از صنایع بزرگ و معادن گرفته تا بخش کشاورزی که ده‌ها هزار میلیارد تومان تولیدات ارزشمند دارد. استفاده درست از این منابع و مشارکت بخش خصوصی و مردم می‌تواند به تقویت خدمات درمانی و سلامت کمک کند.

قطار بوم‌گردی‌ها به کرمان رسید| در حال به‌روزرسانی

جشنواره بوم‌گردی آغاز تحول گردشگری در کرمان است

اگر می‌خواهید بک لینک حرفه‌ای داشته باشید، انتخاب سایت‌های معتبر و مرتبط اهمیت زیادی دارد. این بک لینک‌ها باعث بهبود رتبه و افزایش ترافیک سایت می‌شوند.

در احیای بناهای تاریخی استان در سنوات گذشته غفلت رخ داده است

طی دو هفته آینده، شهرداری و شورای شهر نقشه راهی برای مسائل…

طالبی با اشاره به فعالیت‌های انجمن‌ها و نهادهای خیریه استان گفت: پروژه‌های در حال پیگیری، به کرمان امکان می‌دهد که بیماران مجبور به مراجعه به دیگر استان‌ها نباشند و خانواده‌ها حمایت لازم را دریافت کنند. فعالیت‌های خیرین و پزشکان کرمان موجب اعتبار استان شده و بر دوش همه ماست که این مسیر را با همت و همکاری ادامه دهیم.

او در پایان تأکید کرد: از مدیران دستگاه‌های مختلف انتظار می‌رود همکاری کنند و مشارکت مردم را در فعالیت‌های خیرخواهانه، از جمله انجمن یاس، جلب کنند تا کارهای ارزشمند این حوزه با کمک هم دنبال شود.